Toimitusehdot

Toimituskäytäntö

Toimituskumppani sallashop.visitsalla.fi verkkokaupalla on Posti.  

Toimitustapoina Suomessa on käytössä Nouto myymälästä, Nouto Postin pakettiautomaatista, Nouto valitsemastasi Postista ja Postin kotiinkuljetus. Toimituskulut riippuvat toimitustavasta ja näkyvät tilausta tehtäessä.

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Tarjoamme seuraavat toimitustavat:

Nouto myymälästä

  • Nouda tilaamasi tuote myymälästämme aukioloaikoina.
  • Myymälä sijaitsee osoitteessa Myllytie 1 98900 SALLA. Yhteystiedot: tourist.info(a)salla.fi, +359 400 269 838.

Kirjeposti 3,90€

  • Tilaamasi tuotteet lähetetään kirjepostina, saapuu postin normaalijakelun mukaan.
Nouto Postin pakettiautomaatista 5,90 €
  • Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Katso lähin automaatti. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 
Nouto valitsemastasi Postista 5,90 €
  • Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi postista.
  • Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta.
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella.
  • Ota henkilöllisyystodistus mukaan kun noudat lähetystä.

Toimitus ulkomaille

Ulkomaille toimitettaessa perimme postin veloittamat kunkin maan aluehinnaston mukaiset toimituskulut.  Hinnastot alkaen 0-2 kg paketille.

Vyöhyke 4 (alv 0 %)

Vyöhyke 1 (alv 0 %)

Vyöhyke 2 (alv 0 %)

Vyöhyke 3 (alv 0 %)

Vyöhyke 4 (alv 0 %)

13,60

20,90

33,70

20,25

 

Kohteesta <https://www.pakettikauppa.fi/ulkomaan-hinnasto/>

Toimitusaika

Mikäli tilaamasi tuotetta on saatavilla varastostamme, on arvioitu toimitusaika kotimaahan 3-4 työpäivää. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole varastossamme, toimitamme tilauksen heti kun tuotteet ovat saapuneet varastoomme. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä tai muista tilaukseen liittyvistä muutoksista viivytyksettä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen kuten yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muista vastaavista seikoista, jotka voivat aiheuttaa viivästymisistä. Emme myöskään korvaa viivästymisestä johtuvia välillisiä haittoja.

 

Palautusehdot

Käyttämättömillä tuotteilla on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

Huom. Tuote ei ole käyttämätön, jos siinä on nähtävissä selviä kulumisen merkkejä ja/tai likaa. Tuotteissa on oltava palautettaessa myös hinta- ja tuotelaput kiinnitettyinä. Lain tarkoituksena on antaa kuluttajalle oikeus tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Tuotepakkauksen avaaminen tulee suorittaa yleistä varovaisuutta noudattaen.

Rajoitukset palautusoikeudessakuluttajansuojalain 6. luvun 16 § mukaisesti: 

kohta 3) ”sopimus koskee tavaraa, joka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen ilman huomattavaa tappiota tai ettei tavaraa lainkaan voida myydä edelleen;”

kohta 4) ”sopimus koskee tavaraa, jota luonteensa vuoksi ei voida palauttaa edelleen myytäväksi taikka joka voi nopeasti pilaantua tai vanhentua.”

(Kuluttajansuojalaki 20.1.1978/38). Myyjä maksaa palautuksen postituskulut kotimaan toimituksissa silloin kun palautus tehdään edullisimmalla tavalla. Palautuskulut ovat kuitenkin kuluttajan vastuulla, jos tuotetta ei voida kuljettaa tavanomaisena postikuljetuksena.

Jos palautettava tuote on vahingoittunut asiakkaalla, emme palauta tuotteen hintaa. 

PALAUTTAMINEN

HUOM. Maksuton asiakaspalautus on voimassa vain Suomessa. Asiakkaan tulee maksaa kaikki ulkomailta lähetettyjen palautusten kustannukset.

HUOM. Pakkaaminen on lähettäjän vastuulla. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta tuotteet eivät vahingoitu kuljetuksessa. Palautuksen tulee sisältää alkuperäispakkaukset sekä tuotteissa on oltava hinta- ja tuotelaput kiinnitettyinä.

Lisäksi mukana on oltava kaikki pakkaukseen kuuluneet osat, dokumentit ja pakkausmateriaalit. Visit Sallan verkkokauppa ei ole vastuussa huolimattomasti ja sopimusehtojen vastaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Asiakkaan puolelta tulleesta virheestä aiheutuneet kustannukset peritään asiakkaalta.

Vaihtaessasi tuotteen kokonaan eri tuotteeseen, on vaihdosta tehtävä verkkokauppaan uusi tilaus. Mikäli haluat vaihtaa kokoa, ilmoitathan siitä palautuslomakkeella.

Jos koko tilaus palautetaan, emme hyvitä tilauksesta aiheutuvia alkuperäisiä toimituskuluja

Palautuksen voi tehdä suoraan myymäläämme tai postitse asiakaspalautuspakettina sopimusnumerollamme. Voitte käyttää palautukseen samaa pakettia, jolla se tulikin kunhan paketti on ehjä. Mikäli paketti on viallinen voitte käyttää vastaavaa pakettia, kunhan tuote on suojattu vahingoittumiselta.

Palauttaessasi tuotteita, ilmoitathan palautuksesta aina etukäteen sähköpostitse osoitteeseen tourist.info@salla.fi.

Kirjoita paketin päälle:
Postin sopimusnumeromme 670506
sekä osoitteemme:
Sallan matkailuinfo
Myllytie 1
98900 Salla
p. 0400 269 838
tourist.info@salla.fi
 
Välitämme tiedon palautuksesta Klarnalle. Palautus suoritetaan Klarnan toimesta. Palautus suoritetaan takaisin samalle kortille tai pankkitilille, mistä tilaus on maksettu. Klarna hyvittää yleensä rahat yleensä 7 pankkipäivän kuluessa.


LUNASTAMATON PAKETTI

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme palautuksesta aiheutuvat toimitus- ja käsittelykustannukset 20 €.
 
ONGELMATILANTEET


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Painamalla ”Osta”-painiketta hyväksyt Visit Salla-verkkokaupan yleiset ehdot.

Delivery policy

The delivery partner for sallashop.visitsalla.fi online store is Posti. Delivery methods in Finland include pick-up from the store, pick-up from the Post's parcel machine, pick-up from the Post of your choice and Posti's home delivery. Delivery costs depend on the delivery method and are displayed when ordering. Shipping costs include postage and packaging. We offer the following delivery methods:

Pickup from the shop - Pick up the product you ordered from our store during opening hours. - The store is located at Myllytie 1 98900 SALLA. Contact information: tourist.info (a) salla.fi, +359 400 269 838.

Pick-up from Posti parcel machine € 5.90 - Pick up the products you ordered from the Posti parcel machine of your choice. See the nearest vending machine. You will be notified by SMS of the arrival of the package and you can pick up your shipment from the vending machine immediately.

Pick up from the Post of your choice € 5.90 - Pick up the products you ordered from the mail of your choice. - You will be notified by SMS or email of the arrival of the package. - You can track the progress of the shipment based on the shipment ID. - Bring your ID when you pick up the shipment.

Delivery abroad When delivering abroad, we charge the delivery costs charged by the post in accordance with the regional price list of each country. Price lists from 0-2 kg package.

International shipping - Priority package

Delivering to Åland, Netherlands, Belgium, Spain, UK, Italy, Austria, Norway, France, Sweden, Germany, Switzerland, Denmark. 

Delivery time If the product you ordered is available from our warehouse, the estimated delivery time to Finland is 3-4 working days. If the product is absolutely desired by a certain date, it must be mentioned separately when placing the order. If the product you ordered is not in our warehouse, we will deliver the order as soon as the products have arrived in our warehouse. We will notify you without delay of any delays or other changes to your order. We are not responsible for any force majeure such as disruption to public transportation or other similar factors that may cause delays. Nor do we compensate for indirect disadvantages caused by delays.

RETURN CONDITION

Unused products have a 14-day right of return under the Consumer Protection Act.

Note. The product is not unused if there are clear signs of wear and / or dirt. When returning, the products must also have price and product labels attached. The purpose of the law is to give the consumer the right to get to know the product as it is possible in the store. Unpacking the product should be done with general care.

Restrictions on the right of return in accordance with Chapter 6, Section 16 of the Consumer Protection Act:

(3) 'the contract concerns goods which are manufactured or modified according to the consumer's wishes in such a way that the goods cannot be resold without significant loss or cannot be resold at all;'

(4) 'the contract concerns goods which, by their nature, cannot be returned for resale or are liable to perish or expire rapidly.'

(Consumer Protection Act 20.1.1978 / 38). The seller pays the return postage for domestic deliveries when the return is made in the most economical way. However, return costs are the responsibility of the consumer if the product cannot be transported by normal mail.

If the returned product is damaged by the customer, we will not refund the price of the product. 

 

RESTORATION

NOTE. Free customer return is valid only in Finland. The customer must pay all costs of returns sent from abroad.

NOTE. Packaging is the responsibility of the sender. The products must be carefully packed so that the products are not damaged during transport. The return must include the original packaging and the products must have price and product labels attached.

In addition, all parts, documents and packaging materials included in the package must be included. Visit Salla's online store is not responsible for damage to carelessly packaged returns. The cost of an error on the part of the customer will be charged to the customer.

When exchanging a product for a completely different product, a new order must be placed in the online store for the exchange.If you wish to change the size, please indicate this on the return form.

If the entire order is returned,we do not reimburse the original shipping costs incurred for the order.

Returns can be made directly to our store or by mail as a customer return package with our contract number. You can use the same package for the return as it came as long as the package is intact. If the package is defective, you can use a similar package, as long as the product is protected from damage.

When returning products, please always notify us of the return in advance by e-mail to tourist.info@salla.fi.

Overwrite the package:
Postal our contract number 670506
as well as our address:
Salla tourist information
Myllytie 1
98900 Salla
p. 0400 269 838
tourist.info@salla.fi
 
We will pass the information on the return to Klarna. The return will be made by Klarna. The refund will be made back to the same card or bank account from which the order was paid. Klarna usually refunds the money usually within 7 banking days.


UNREVISIBLE PACKAGE

Non - redemption is not the same thing as a refund or cancellation. For non-redeemed packages that have not been notified separately, we will charge the shipping and handling costs for the return.€ 20.
 
PROBLEM SITUATIONS


If the product is lost or damaged during transport or does not otherwise correspond to your order, you must report the defect within 14 days in writing or by calling the telephone number mentioned in the contact information. If the package is clearly damaged in transit, you must immediately make a complaint to the shipping company of your choice.

By clicking the “Buy” button, you accept the general terms and conditions of the Visit Salla online store.